24 Temmuz 2011 Pazar

Rengarenk Dünyam.....

 Vee sayfamın ilk yazısı.. :) İlk yazım benden bir haberle olsun istedim.. İşinden sıkılan her insan gibi ,uzun zamandır kendime yeni bir uğraş bulmak için dört dönüyordum. Ve nihayet  o uğraşı doğanın, bitkilerin ve renklerin arasından buldum.. Bilmiyorum nasıl olacak ama kısaca hikayesi şöle.. Eşimle bir seyehatimiz sırasında ,minik ama rengarenk bir dükkana misafir olduk..İçeride rengarenk,mis kokulu, en önemlisi doğal ve el yapımı hepsi birbirinden güzel sabunlar vardı..İşte o anda bu işi yapma fikri doğdu içimde.. Hemen harekete geçtik ,işe koyulduk.. Dükkan tutuldu,dekore edildi,rengarenk cıvıl cıvıl oldu.. Kısacası hayalim gerçek oldu :)
Artık yeni bir işim var ..ve işte yepyeni dünyamdan sizlere rengarenk fotoğraflar....



  

16 yorum:

ezgi dedi ki...

sevgili battikoo,
blogun ve işin hayırlı&uğurlu olsun;)

pembe kekik dedi ki...

Hoşgeldin,
renkleri ben de çok severim.İşinde başarılar dilerim.Blogun da çok güzel.Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

hoşgeldin, hayırlı olsun, ne güzel bir şeylerden ilham alıp harekete geçmek... Başarılar ve bol kazançlar :)

battikoo dedi ki...

@ ezgi çok teşekkür ederim iyi dileklerin için şu aralar en çok buna ihtiyacım var

@ pembe kekik renkleri sevdiğin zaten blogundan belli:) ayrıca tariflerin mükemmel görünüyor. yemek konusunda yeteneksiz biri olarak sıkı takipçin olacağım:)

@ sj sıcak karşılaman için teşekkür ederim :) inşallah iyi olacak herşey bakalım:)

ıhlamurcum dedi ki...

kolay gelsin, insanın hobisinin olması kadar keyifli ne olabilir, tebrikler

estasarimelif dedi ki...

aramıza hoş geldiiiin :))
merak etme çoook bol kazançların olacak. ve sabunla gelen dostlukların olacak ferah dükkanında. çünkü müşterilerin sohbet edecek, anlatacaksın. sonra teşekküre gelecekler, ve her gelişlerinde yeni sabunları deneyecekler.
komşuları, arkadaşları da isteyecek ve sen sabunların prensesi olacaksın....bize şehrini, mağazanı yaz. bakarsın yolumuz düşer uğrar bir sabun alırız...

battikoo dedi ki...

@ıhlamurcum ..teşekküğr ederim,zaten bu zamanda insan ancak hobileriyle stres atabiliyor.

@estasarım elif güzel karşılamam için çok teşekkürler. mağazamız bandırmada :) herzaman bekleriz yolunuz düşerse :)

estasarimelif dedi ki...

aa yakınmışız...bandırmaya yabancı değiliz.

uğramak isterim inşallah.
tarif edersen bulurum.

aklımda kalan çarşısı...
birde helvacı bir hanım vardı...tahin helvası satan....

eken otelini hatırlıyorum.
paşabayırını...

peki şu ballı kaymaklıdan gönderme şansın varmı...
ödemeyi buradan yapsak :))

yada bursada önerebileceğin bir yer var mı?

battikoo dedi ki...

vauvvvvv her yerini biliyorsunuz zaten küçücük biryer bandırma :)en önemlilerini hatırlıyorsunuz :)

mağazamız yine bandırmanın çarşısı içerisinde ,bandırma belediyesinin arkasındaki sokakta,mutlaka beklerim ,küçüktür ama güzeldir bandırma ..

arzu ederseniz yollayabilirim bal kaymaktan edresinize..

estasarimelif dedi ki...

tamam bal kaymaktan gönderebilir misin?. şimdilik 2 dilim istiyorum. yani birimi nedir bilmiyorum ki.iki kalıp mı demeli?

fiyatını ve hesap numaranı da gönder mail adresime.atm den yatırabileceğim bi banka olursa sevinirim. iş-garanti-yapı kredi gibi...

heyecanlandım bak şimdi ben...
kaymak gibi olurum demi???

battikoo dedi ki...

bal kaymak'ın şekli aynı kek dilimi gibi o yüzden dilim demek yerinde oluyor:) bende şu an kullanıyorum.muthiş yapıyor. zaten banyodan sonra kenara koyduğunda içindeki balların dışarı çıktığını göreceksin :):)

mailine açıklayıcı bir mail attım :) oradan devam edebiliriz:):)

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar,
ne güzel bir uğraş mis gibi iş :))
holgeldin ve hayırlı olsun...
Dükkanınız nerde gelmek sabunlardan almak isterim.
Sevgiler.......

Unknown dedi ki...

Merhabalar
Yeni dükkanınız hayırlı olsun, dükkanınız Bandırma da imiş, bende şimdi Erdekteyim, çok yakınız. Birgün bende İstanbul'dan kaçıp denizine sadece bakılmayan biryere yerleşip, bir de böyle küçük bir iş kurmak istiyorum...
Umarım olur, tekrar hayırlı olsun, bolll kazançlar.
Sevgiler
Özge

Unknown dedi ki...

merhabalar hayırlı uğurlu olsun işin. Fotoğraflar çok güzel ben tam bir sabun düşkünüyümdür. Orda olsam kendimi kaybederdim herhalde.

Bengi Özkan dedi ki...

Hayırlı olsun, hayallerinizi gerçekleştirdiniz ya, kim tutar siziiiii.......

Sevgiler,

zeymurancafe dedi ki...

çok güzel olmuş mıs kokulu bır dukkan musterılerı memnun edecek bır ortam hayırlı ugurlu olsun hayırlı bol kazançlar dilerim